Összes oldalmegjelenítés

2010. március 30., kedd

cipők



Hihetetlen dolgokat tudnak a nők időnként felhúzni....Főleg ha egy szakmai előadásra készülnek.
Ma láttam a mellettem üllő hölgy lábán egy ezüst színű csizmafélét kék cipzárasat, egy lila nagyon tűsarkost előttem, és mögöttem egy égszínkék hegyesorrú és virágmintás csukát. Csak ültem ott a Barbis színorgiában. Mint egy babaházban. Morfondírozgattam magamban, hisz nekem is volt valamikor rózsaszín cipőm... olyan mokkaszín féle ....hű, de szerettem! Bécsben vettem, akkor még az igazán nagy szám volt!
Nézegetem a lábamon a lapos sarkú átlagosan barna cipőmet. Kár, hogy széttapostam azt a rózsaszínt! Ide kívánkozott volna most. A lila tűsarok és az égszínkék virágmintás
közé. De talán az ezüst kék cipzárassal is összebarátkozott volna....:)))

Nincsenek megjegyzések: