Összes oldalmegjelenítés

2010. július 6., kedd

szociális érzékenység

Napokban egy ügyfelem azt találta mondani, hogy én egy szociálisan érzékeny egyén vagyok és ezért ő nem is venne fel magához alkalmazottnak, de még vállalkozónak sem vagyok egy ideális alkat.
Hmmmm.... dünnyögtem magamban . Morfondírozgattam napokig ezen a kijelentésen.
De hát sokféle szociálisan érzékeny dolog van.... szociálisan érzékeny építészet, szociálisan érzékeny képzőművészet, szociálisan érzékeny írás, szociálisan érzékeny cég... szociálisan érzékeny könyvelő....aki elnézően mosolyog a kifizetetlen könyvelési számlái fölött...
Hát akkor mire is lennék jó?
Talán szociálisan érzékeny kóbor emberek és állatok etetésére. Igen azt hiszem erre vagyok legjobban szociálisan érzékeny.....
És arra gondolok ahogy majd idősödöm, egyre több ilyen szociálisan érzékeny elhagyott ember és állat ballag majd utánam, mint ahogy az volt a 101 kiskutyában, a szociálisan érzékeny öregasszonnyal......:)

Nincsenek megjegyzések: