Összes oldalmegjelenítés

2010. július 23., péntek

When I Was Young


Ma gondoltam egyet, és leautóztam a falumba, ahol a gyerekkoromat és kamaszkoromat éltem le. Vissza húz sok minden, de leginkább a gyökerek. Hiába így van ez, én már csak hontalan maradok...A várost nem érzem magaménak és már ebben a faluban sem tudnék igazából élni.
De a strandra minden nyáron ellátogatok! Ez az a hely a mozi után, ahol igen sok időt eltöltöttünk.... Hát igen, ezeken a helyeken csak jó dolgok történtek.!
Ültem a napon becsukott szemmel és éreztem, a nap pontosan úgy perzsel mint 40 éve. Akkoriban minden nap a strandon voltunk és mindennap ugyanazt csináltuk megunhatatlanul. Fejes ugrálás, lubickolás, napozás, römizés, szerelmes pillantásváltások, ruhástól fürdés, kitiltások, visszakönyörgések, este úszóedzések..Röhögés a helyi rendőrön aki velünk együtt hallgatta a kihangosított Szabad Európa rádió híreit és a Délutáni Randevúkat. Ebben a falúban a 60-as években igen kedvelték a fiatalok a jó zenét. Nagy szerencse volt, hogy a kitelepített sváb családok csomagban küldték a jobbnál jobb bakelit lemezeket az itt élő rokonaiknak . Ezeket aztán behozták a strandra ahol kihangosítva élvezhette az ember a jó muzsikákat.
A mai napig is ha meghallok egyet közülük, megcsapja az orromat a strandszag, amit ma már sajnos nem lehet érezni fertőtlenítők miatt.
Hát ezen morfondíroztam, miközben feltettem magamban az Animals When I Was Young-ját
amit naponta legalább ötször lejátszattuk az akkori lemezlovassal, aki hol a strandjegyszedő Mariska néni, vagy a férje a strandkarbantartó Józsi bácsi volt...

Nincsenek megjegyzések: